Linkedin: як працювати з платформою, щоб вона працювала на вас

За годину лекції дізнайся, як оформити та оптимізувати свій профіль на Linkedin так, щоб він почав стабільно приносити тобі клієнтів.

Про лекцію:
За годину лекції дізнайся, як оформити та оптимізувати свій профіль на Linkedin так, щоб він почав стабільно приносити тобі клієнтів.
Дата виходу лекції:
4.5.2024
Career
Про спікера:
Ксенія Мартовська
Незалежна консультантка з 10-річним досвідом роботи з брендами засновників high-growth стартапів, B2B компаній та венчурних інвесторів. Засновниця Martovska bureau — агенції з розвитку особистих брендів. Працювала з Microsoft, Ericsson, Reface, USAID, Єврокомісією, Київстар, ДТЕК, Метінвест, Сільпо.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Linkedin в цифрах: тут не тільки про вакансії
Поговоримо про кількість користувачів платформи, їх географію та те, як взяти від Linkedin-у максимум.
02
Визначення цілей та оптимізація профілю
Розберемося, для чого вести Linkedin саме тобі, визначимо value proposition, audience та distribution та оформимо твій профіль так, аби він почав стабільно приносити нових клієнтів.
03
Який контент працює краще в Linkedin?
Співвідношення тесту та фото, чи потрібно писати статті та до чого тут лід-магніти та live ефіри?
04
Алгоритми Linkedin
Як формується ваша стрічка, що дають коментарі та на які метрики потрібно звертати увагу.
Кому буде корисно?
computer-icon@4x
Маркетологам
За допомогою Linkedin ти зможеш шукати для себе нові карʼєрні можливості, встановлювати корисні контакти та професійно розвиватись. Лекція допоможе розібратись в тому, як оптимізувати свій профіль так, щоб він приносив бажаний результат.
mouse-icon
Іншим диджитал-спеціалістам
За допомогою Linkedin-у ти можеш залучати нових клієнтів та розширювати свій нетворк. Лекція надасть конкретні інструменти та стратегії для ефективного використання платформи.
money-icon
Підприємцям та власникам бізнесу
Linkedin є потужним інструментом для бізнес-нетворкінгу, залучення нових клієнтів та просування бренду. Лекція допоможе тобі навчитися створювати контент, який привертає увагу, та використовувати алгоритми платформи для розширення своєї аудиторії.
Після лекції ти:
love-icon
Розумієш, для чого тобі потрібен Linkedin та маєш оптимізований профіль, який працює на тебе та стабільно приносить клієнтів
spongebob-icon
Знаєш, який контент працює краще в Linkedin, що таке TOFU, MOFU та BOFU і для яких типів аудиторії цей контент призначений
textbook-icon
Розумієш, як працюють алгоритми платформи, від чого залежить наповнення стрічки та маєш сформоване ядро своєї аудиторії
computer-icon
Вмієш аналізувати показники і розумієш, які є метрики та що важливо трекати саме для тебе
money-icon
Знаєш, що таке Linkedin Top Community Voice, навіщо це тобі може знадобитись та які 7 кроків треба виконати, щоб отримати золотий бейдж
notebook-icon
Маєш на руках покроковий план, який допоможе тобі одразу після лекції почати застосовувати знання на практиці та отримати максимум від твого профілю на Linkedin
star-icon
5.0
(15 оцінок)

Linkedin: як працювати з платформою, щоб вона працювала на вас

За годину лекції дізнайся, як оформити та оптимізувати свій профіль на Linkedin так, щоб він почав стабільно приносити тобі клієнтів.

Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Дивитись лекцію
Дивитись лекцію
у підписці від $19.00/міс
Про спікера:
Ксенія Мартовська
Незалежна консультантка з 10-річним досвідом роботи з брендами засновників high-growth стартапів, B2B компаній та венчурних інвесторів. Засновниця Martovska bureau — агенції з розвитку особистих брендів. Працювала з Microsoft, Ericsson, Reface, USAID, Єврокомісією, Київстар, ДТЕК, Метінвест, Сільпо.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Про лекцію:
За годину лекції дізнайся, як оформити та оптимізувати свій профіль на Linkedin так, щоб він почав стабільно приносити тобі клієнтів.
Дата виходу лекції:
4.5.2024
Career
Структура лекції
01
Linkedin в цифрах: тут не тільки про вакансії
Поговоримо про кількість користувачів платформи, їх географію та те, як взяти від Linkedin-у максимум.
02
Визначення цілей та оптимізація профілю
Розберемося, для чого вести Linkedin саме тобі, визначимо value proposition, audience та distribution та оформимо твій профіль так, аби він почав стабільно приносити нових клієнтів.
03
Який контент працює краще в Linkedin?
Співвідношення тесту та фото, чи потрібно писати статті та до чого тут лід-магніти та live ефіри?
04
Алгоритми Linkedin
Як формується ваша стрічка, що дають коментарі та на які метрики потрібно звертати увагу.