Що таке контекстна реклама: цілі та переваги Google Ads
Контекстна реклама — це оголошення, яке за змістом пов’язане з введеною в поле для пошуку інформацією. Тобто, якщо ви набрали текст «купити навушники», будете бачити лише пропозиції щодо них, а не про кросівки, якими цікавилися напередодні. Ось, наприклад, контекстне оголошення про продаж окулярів для читання в розділі «Книги» електронної версії New York Times:
Зараз це чи не найдієвіший спосіб зацікавити аудиторію насамперед через жорстку політику ЄС та США з конфіденційності (правила GDPR и CCPA) та заходи, які застосовують браузери щодо файлів cookie. Оскільки пошукова система Google є найпопулярнішою та має найкращий показник залучення, найчастіше застосовується саме гугл-реклама. Її мета — привернути увагу користувачів під час пошуку ними продукту до конкретної компанії, яка його пропонує. А переваги такі:
- Немає залежності від cookie-файлів. Пошукова система Startpage опублікувала опитування, за яким 72% американців стурбовані використанням особистих даних. 42% не бажають отримувати сповіщення, націлені на їхнє місцеперебування, вік, історію відвідувань тощо. А контекстна реклама працює, навіть коли вони вимикають кукі.
- Простота налаштування та запуску. Google Ads має зручний інтерфейс та пропонує ключові слова для вашого оголошення. За вами ідея, заголовок, текст, зображення та вибір цілі.
- Посилення лояльності. Завдяки охопленню зацікавленої аудиторії контекстні пропозиції збільшують залучення клієнтів на 33%, впізнаваність бренду — на 93%. Вони сприймаються як логічне доповнення до змісту сторінки та не дратують.
- Швидкість реакції. Будь-які елементи оголошення (ключові слова, цілі, текст, заголовок) можна коригувати в разі зміни умов.
- Контроль за репутацією. Ваша реклама гарантовано не з’явиться на сайтах для дорослих, новинах про експлуатацію дітей чи в інших небажаних місцях.
- Реальна вигода. Плата стягується не за покази, а за перехід на сайт. Дохід від оголошення легко можна розрахувати.
- Підвищена точність. Завдяки ШІ та машинному навчанню система автоматично визначає, у який спосіб краще залучити користувача.
Як свідчать дослідження західних аналітиків, релевантні оголошення викликають на 43% більше взаємодії на рівні нейронів. Водночас користувачі запам’ятовують їх у 2,2 раза краще, вважають привабливішими за звичайні, отже, підсилюється їхній намір купити.
Ще в жовтні 2020 року за даними eMarketer майже половина опитаних професіоналів вважала припинення підтримання сторонніх кукі-файлів однією з головних проблем, і єдиний вихід тут — саме змістовне націлювання: