Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Реклама — це засіб просування продукту, що має на меті привернути до них увагу та сприяти продажам. Маркетологи знають: пропонувати споживачам те, що відповідає їхнім інтересам, спонукає до покупки набагато ефективніше. Саме тому на сторінках жіночих глянців ми бачимо знижки на доглядову косметику, а на ресурсах для любителів спорткарів — автотовари. 

Редакція The Instapreneurs розповість, що таке контекстна реклама та як її налаштувати. Бажаєте більше цікавої інформації щодо цього та інших питань — підписуйтеся на e-mail-розсилку.

Що таке контекстна реклама: цілі та переваги Google Ads

Контекстна реклама — це оголошення, яке за змістом пов’язане з введеною в поле для пошуку інформацією. Тобто, якщо ви набрали текст «купити навушники», будете бачити лише пропозиції щодо них, а не про кросівки, якими цікавилися напередодні. Ось, наприклад, контекстне оголошення про продаж окулярів для читання в розділі «Книги» електронної версії New York Times:

Зараз це чи не найдієвіший спосіб зацікавити аудиторію насамперед через жорстку політику ЄС та США з конфіденційності (правила GDPR и CCPA) та заходи, які застосовують браузери щодо файлів cookie. Оскільки пошукова система Google є найпопулярнішою та має найкращий показник залучення, найчастіше застосовується саме гугл-реклама. Її мета — привернути увагу користувачів під час пошуку ними продукту до конкретної компанії, яка його пропонує. А переваги такі:

  1. Немає залежності від cookie-файлів. Пошукова система Startpage опублікувала опитування, за яким 72% американців стурбовані використанням особистих даних. 42% не бажають отримувати сповіщення, націлені на їхнє місцеперебування, вік, історію відвідувань тощо. А контекстна реклама працює, навіть коли вони вимикають кукі.
  2. Простота налаштування та запуску. Google Ads має зручний інтерфейс та пропонує ключові слова для вашого оголошення. За вами ідея, заголовок, текст, зображення та вибір цілі.
  3. Посилення лояльності. Завдяки охопленню зацікавленої аудиторії контекстні пропозиції збільшують залучення клієнтів на 33%, впізнаваність бренду — на 93%. Вони сприймаються як логічне доповнення до змісту сторінки та не дратують.
  4. Швидкість реакції. Будь-які елементи оголошення (ключові слова, цілі, текст, заголовок) можна коригувати в разі зміни умов.
  5. Контроль за репутацією. Ваша реклама гарантовано не з’явиться на сайтах для дорослих, новинах про експлуатацію дітей чи в інших небажаних місцях.
  6. Реальна вигода. Плата стягується не за покази, а за перехід на сайт. Дохід від оголошення легко можна розрахувати.
  7. Підвищена точність. Завдяки ШІ та машинному навчанню система автоматично визначає, у який спосіб краще залучити користувача.

Як свідчать дослідження західних аналітиків, релевантні оголошення викликають на 43% більше взаємодії на рівні нейронів. Водночас користувачі запам’ятовують їх у 2,2 раза краще, вважають привабливішими за звичайні, отже, підсилюється їхній намір купити. 

Ще в жовтні 2020 року за даними eMarketer майже половина опитаних професіоналів вважала припинення підтримання сторонніх кукі-файлів однією з головних проблем, і єдиний вихід тут — саме змістовне націлювання:

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Типи контекстної реклами

Залежно від місця розміщення реклама Google Ads має такий вигляд:

  1. Текстові оголошення. Вони з’являються в пошуковому видаванні як заголовок з розширенням, описом та посиланням.
  2. Медійні повідомлення. Містять текст і зображення та розміщуються на сайтах.
  3. Відео. Рекламний ролик, який з’являється під час перегляду користувачем мультимедійного контенту на YouTube та інших ресурсах.
  4. Товарні оголошення. Розміщуються в інтернет-магазинах як картинка з назвою та ціною продукту, а також у пошуковому видаванні, на вкладці Google Покупки.
  5. Для мобільних застосунках та ігор. Призначена для покращення користувацького досвіду завдяки отриманим із них даним, а розміщується в Google Play та інших каналах.
  6. Кампанії з максимальною ефективністю. Доступ до всіх ресурсів мережі Google, автоматична оптимізація показу, статистика результатів.

Також буває нативна реклама — контент у вигляді фіда, спонсорського тексту чи рекомендації в блозі, розташований серед власних матеріалів сайту. Можна скористатися розумним режимом, тобто довірити оптимізацію Google. Або ж зробити все самостійно, постаючи в ролі експерта. Місцеве націлювання, яке показується в гугл-мапах та регіональних каналах, поступово перетворюється на кампанії з максимальною ефективністю.

Як налаштувати рекламу в Google

Структура рекламного кабінету схожа з кабінетом у Facebook. Загалом вам потрібно:

  1. Створити кампанію. На цій вкладці в Google Ads треба натиснути «+».
  2. Вибрати тип. Відмітити, що ви хочете запустити.
  3. Визначити цільову аудиторію. Групи та демографічні дані людей, які побачать оголошення.
  4. Націлитися на зміст. Йдеться про категорії, до яких належить ваша реклама (мода, сільське господарство, вантажні автомобілі тощо).
  5. Вказати ключові слова. Вони призначені для точного націлювання. Не забудьте про мінус-слова — фрази, за якими показувати ваше повідомлення не варто.

Після того, як ви розмістили повідомлення, Google ретельно аналізує вміст кожної вебсторінки, щоб максимально збільшити релевантність реклами, включно з текстом, мовою, іншими факторами. Тому варто подбати про no bullshit оголошення.

Насамперед у видавання потраплять ті ключові слова та теми, що перебувають в одній групі з місцем показу залежно від типу охоплення (широке, точне). Результат — налаштована під ваші потреби реклама, що максимально релевантна для аудиторії. 

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як збирати ключові слова для реклами Google Ads

Keywords — основа контекстної реклами. Завдяки ним пошукова реклама знаходить свого клієнта. До речі, саме підбір семантики — половина від усієї роботи контекстолога. Від того, як правильно він їх збере та структурує, залежить результат рекламної кампанії.

Для збору семантики радимо використовувати вбудований інструмент Google Ads, тобто планувальник ключових слів. Він знаходиться у розділі Інструменти, вкладка Планувальник ключових слів. Тут також допоможуть сервіси маркетингової аналітики, стаття про них є в блозі The Instapreneurs.

Ось простий алгоритм дій, який допоможе працювати з цим інструментом:

  1. Введіть слово чи словосполучення, за яким необхідно зібрати семантику. Наприклад, «холодильник».
  2. Оберіть країну, де буде показуватися оголошення, та мову майбутніх клієнтів.
  3. Натисніть «Переглянути результати» та отримайте список пошукових запитів користувачів, з яких надалі будете збирати семантику. Ось такий список ви отримаєте.

Аби докладніше дізнатися, як налаштувати рекламу в Google Ads — дивіться лекцію «Як запускати контекстну рекламу» на платформі The Instapreneurs. Від спікерки Мар'яни Козуб ви дізнаєтеся про таке:

  • чим контекстна реклама відрізняється від таргету,
  • як збирати ключові слова для успішного результату,
  • як обирати стратегії для рекламної кампанії,
  • як навчитися налаштовувати за самостійно запускати контекстну рекламу.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.