Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Де купити смартфон недорого, чим закінчився 4 сезон серіалу «Дивні дива», як створити контент-план — українці звертаються до гугл з найрізноманітнішими питаннями щосекунди. Як кажуть у дослідженні Bright Edge, 53,3% всього трафіку на вебсайти надходить саме з органічного пошуку. І якщо ви хочете, аби потенційний покупець або клієнт, шукав відповідь саме на вашому ресурсі, маєте потоваришувати з пошуковою системою. Як це зробити? Налаштувати ефективну SEO-оптимізацію сайту.

Редакція The Instapreneurs допомагає розібратися із тонкощами та трендами просування сайтів. Радимо підписатися на імейл-розсилку, щоб опанувати диджитал-маркетинг з нуля, прокачати скіли або щотижня отримувати анонси лекцій.

Easy to say: що таке SEO-просування

SEO (скорочення від Search Engine Optimization) — маркетинговий інструмент та стратегія, що виводить ваш сайт на перші позиції пошукової видачі за цільовими запитами.

Easy to say: якщо хтось шукає ваш товар в гугл, він повинен потрапити саме на ваш ресурс.

Кінцеве завдання сео-просування — збільшення кількості юзерів та відвідувачів сайту, підвищення конверсії та of cource прибутку. 

До речі, 86% споживачів вважають пошукові системи найкращим способом отримання інформації. І в усіх поколіннях люди в переважній більшості використовують пошукові системи для пошуку відповідей в Інтернеті. Про це говорять у HubSpot. Тому навіть джен зі, здавалось би покоління соціальних мереж, так само переважно шукають інформацію в гугл. 

SEO-стратегія складається з декількох компонентів: внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту. Внутрішня оптимізація спрямована на покращення змісту та роботи ресурсу, а саме:

  • повний аудит технічного стану сайту, а також його сео-елементів;
  • складання семантичного ядра;
  • наповнення контентом: матеріали, зображення, створення meta tags;
  • покращення досвіду користувача;
  • розміщення гіперпосилань для перелінковки;
  • використання мікророзмітки.

Зовнішня оптимізація полягає у підвищенні репутації платформи за її межами, тобто на сторонніх ресурсах. Це:

Всім цим займається seo-спеціаліст. Щоб просування було дійсно ефективним, воно здійснюється протягом усього терміну існування вебресурс.

Anyway, SEO — довготривалий процес і результати приносить не одразу.

Якщо власник сайту після досягнення певного позитивного результату вирішив більше не витрачати гроші на SEO, його майданчик згодом втратить позиції у видачі. 

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Ранжування: як Google обирає «улюбленців» серед мільйонів сайтів

Після того, як користувач написав запит у рядку пошуку, Google вмикає свої складні алгоритми та видає результати. Завдання системи — надати йому максимально корисну інформацію. Критерії ранжування розподіляються на такі:

  1. Юзабіліті сайту. Тут йдеться про швидкість завантаження сторінки, зручність для мобільних пристроїв та інші фактори, пов'язані з тим, наскільки легко знайти контент на сайті. До речі, за даними Statista 58,99% всього трафіку світу припадає на мобільні телефони.
  2. Наповнення сайту. Це релевантність контенту, користь, унікальність, якість, читабельність текстових або інших (фото, відео) матеріалів, вік вебресурсу, швидкість завантаження, структура тощо.
  3. Контекст та минулий досвід користувача. Зокрема, тут говоримо про локальну SEO-оптимізацію. Наприклад, якщо ви продаєте матча в Києва, то скоріш за все, ваші потенційні клієнти будуть шукати запити «купити матча київ»/«магазин матча у києві» та подібні. 30% всіх мобільних пошукових запитів пов'язані з місцеперебуванням, так кажуть у матеріалі Think with Google
  4. Взаємодія з іншими платформами. Тут грають роль кількість та якість зовнішніх посилань, їхня відповідність пошуковому запиту, тематика та авторитетність сайтів, на яких вони розміщені.

Відповідно до цих критеріїв пошуковик визначає, які сторінки більше відповідають запиту, і виводить їх на провідні позиції (на першу сторінку). Звідси випливає і головна мета seo-просування — зробити так, щоб сайт максимально відповідав гуглівським мірилам ранжування та потрапив у топ видачі. А власник ресурсу, відповідно, отримав нових клієнтів та підвищив впізнаваність бренду.

5 трендів-2023 у SEO просуванні — добірка від The Instapreneurs

SEO — одна з найбільш динамічних областей цифрового маркетингу, тому що Google постійно оновлює свій алгоритм ранжування, аби зробити пошук зручнішим для користувачів. Тож, сеошникам щорічно потрібна нова стратегія просування. Редакція The Instapreneurs розкаже, на які п’ять тенденцій звернути увагу у 2023 році.

  1. Нова літера «E». Наприкінці 2022-го популярна у seo-просторі абревіатура Google EAT (Expertise, Authority, Trust) отримала додатковий E: Experience. Оцінюючи якість контенту, пошуковик тепер враховує досвід автора. Тож, бажано публікувати під матеріалом відомості про його творця.
  1. Корисний матеріал, що задовольняє користувача. Гугл любить контент, створений для людей, а не для пошуковиків. Він має підходити конкретній ЦА, вичерпно й експертно відповідати на питання. Перевірте свої пошукові запити в Search Console, щоб дізнатися, чим цікавляться люди та що приводить їх саме на ваш ресурс.
  2. SEO-оптимізація зображень. Візуал теж важливий для трафіку. Тільки якісні світлини та інфографіка розпізнаються Google Lens. Не забувайте про розмітку схеми та альтернативний текст. Нові топові формати, що зменшують використання трафіку користувачам, — JPEG 2000, JPG XR та WebP.
  3. Відеоконтент. Цікаві та корисні ролики затримують відвідувачів на сайті. Тому що з відео вони можуть оперативно отримати максимум інформації. А сторінки, які надають швидку відповідь на запит, завжди перебувають у топі гуглу. Найбільше заходять інструкції з користування та огляди товарів.
  4. Голосовий пошук. Приблизно 75% результатів голосового пошуку потрапляють у першу трійку за відповідними запитами, так кажуть у Backlinko. Навіщо друкувати, якщо можна надиктувати — так думає все більше користувачів. Аби оптимізувати ресурс для голосового помічника, використовуйте довгі запити, що задаються голосом, а не текстом. Необхідно передбачити контекст і використати природну мову.
Серед торішніх тенденцій, які лишаються актуальними, — сео-автоматизація, оптимізація під мобільні пристрої та локальне SEO.
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

7 інструментів для seo-спеціаліста: розширення Google Chrome

BuzzSumo — незамінний інструмент, що допомагає відшукати популярний контент за обраною темою. Завдяки йому ви зможете проаналізувати посилання та публікації на платформах Facebook, Twitter і Pinterest. Вміє оцінювати загальний рівень залученості, а також визначати тривалу актуальність публікації — інакше кажучи, її свіжість для аудиторії.

SimilarWeb — круте та базове розширення для seo-спеціалістів. З ним можна швидко проаналізувати географію користувачів, місце у видачі за країною та за своєю категорією. Advice: використовуйте Similar Web для аналізу сайту конкурентів. 

Keywords Everywhere — сервіс збирає дані з більш ніж 15 сайтів, включно з Google Analytics, Google Search Console, YouTube. Наприклад, можна відкрити будь-яку статтю і дізнатися, які в ній використовуються ключові фрази.

Spark SEO by seoClarity — розширення для аналізу контенту на сайті. З ним можна оцінити, наскільки добре ви використовуєте популярні ключові запити.

Serpstat Website SEO Checker — потужний інструмент, який вміє мало не все. Наприклад, подивитися, як формується видача за регіонами, топові ключові слова, швидкість завантаження, аналіз вмісту. А ще можна отримати детальний звіт, які файли вантажаться найдовше. 

Page Load Time — рахує час завантаження сайту. Розширення показує час відповіді сервера, якісь довгі переспрямування, важкий контент або щось інше. Так ви зможете зрозуміти, чому сайт довго завантажується. 

LinkMiner — знаходить посилання, що не працюють на сайті. Розширення виділяє зеленим активні, а червоним — побиті.

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Де прочитати про SEO більше | The Instapreneurs

Пропонуємо декілька useful ресурсів, де про сео-просування вам розкажуть експерти:

  • Блог Брюса Клея — сайт засновника глобальної агенції з оптимізації пошукового маркетингу Bruce Clay, Inc. Його називають «батьком SEO». На сторінках ресурсу ви знайдете корисні статті, посилання на електронні книжки, безплатні довідники та вебінари майстра на YouTube.
  • Yoast — seo-блог з порадами й рекомендаціями для новачків і великим каталогом різноманітних курсів. Академія також має власне програмне забезпечення, яке допомагає власникам сайтів отримати високі позиції в Google.
  • WordLift — платформа, де можна відшукати оригінальні сео-ідеї, дізнатися про маркетингові тренди та скористатися seo-глосарієм. Якщо підпишетеся на розсилку, будете щотижня отримувати на пошту практичні поради, тематичні дослідження та посилання на вебінари.

Якщо вам потрібні швидкі рішення, навчіться правильно працювати з сайтом усього за годину. Дивіться лекцію «Як працювати з e-commerce» від спікерки The Instapreneurs Вероніки Сенькіної. Вона розкаже, які важливі показники потрібно відстежувати, надасть приклади аналізу даних, порадить, як підвищити конверсію та слідкувати за поведінкою користувачів.

Отримайте доступ до лекції на 3 місяці за 850 грн. А краще — підпишіться на повну бібліотеку усього за 555 грн/міс. Тут тільки no bullshit контент.