Easy to say: що таке SEO-просування
SEO (скорочення від Search Engine Optimization) — маркетинговий інструмент та стратегія, що виводить ваш сайт на перші позиції пошукової видачі за цільовими запитами.
Easy to say: якщо хтось шукає ваш товар в гугл, він повинен потрапити саме на ваш ресурс.
Кінцеве завдання сео-просування — збільшення кількості юзерів та відвідувачів сайту, підвищення конверсії та of cource прибутку.
До речі, 86% споживачів вважають пошукові системи найкращим способом отримання інформації. І в усіх поколіннях люди в переважній більшості використовують пошукові системи для пошуку відповідей в Інтернеті. Про це говорять у HubSpot. Тому навіть джен зі, здавалось би покоління соціальних мереж, так само переважно шукають інформацію в гугл.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/64f05ea5c8858fd29c5c8568_hubspot.webp)
SEO-стратегія складається з декількох компонентів: внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту. Внутрішня оптимізація спрямована на покращення змісту та роботи ресурсу, а саме:
- повний аудит технічного стану сайту, а також його сео-елементів;
- складання семантичного ядра;
- наповнення контентом: матеріали, зображення, створення meta tags;
- покращення досвіду користувача;
- розміщення гіперпосилань для перелінковки;
- використання мікророзмітки.
Зовнішня оптимізація полягає у підвищенні репутації платформи за її межами, тобто на сторонніх ресурсах. Це:
- розміщення активних посилань на сайт у довідниках та на тематичних інтернет-ресурсах;
- робота з відгуками клієнтів;
- створення унікального та корисного контенту для інших ресурсах тощо.
Всім цим займається seo-спеціаліст. Щоб просування було дійсно ефективним, воно здійснюється протягом усього терміну існування вебресурс.
Anyway, SEO — довготривалий процес і результати приносить не одразу.
Якщо власник сайту після досягнення певного позитивного результату вирішив більше не витрачати гроші на SEO, його майданчик згодом втратить позиції у видачі.