Посиль своє резюме, щоб з роботою мрії нарешті стався метч!

A picture of a pink square with squares on it.
Вся бібліотека лекцій The Instapreneurs у твоїй підписці
Оформлюй підписку та дивись будь-яку лекцію The Instapreneurs в будь-який час.
An old computer with a blue screen and a green button.
Безкоштовний доступ до нових лекцій — щомісяця додаємо у твій кабінет 3-4 нові лекції
Щомісяця ми додаємо на платформу нові лекції — оф корз, ти отримуєш доступ до них фрі оф чардж!
A pixel art picture of a person holding a heart.
Якщо знань достатньо, зупиняй підписку в будь-який час
Розуміємо, що ти буваєш бізі, роблячи цей світ кращим — тож можеш призупинити або відмінити підписку в своєму особистому кабінеті! Пам’ятай, що бібліотека лекцій — як  абонемент, оновлюється щомісяця.
4.4
(102 оцінки)

Як розвивати Telegram-канал

Що включає в себе розвиток телеграм-каналу, з чого почати і як монетизувати. Які найкращі стратегії для залучення аудиторії і як ефективно взаємодіяти з нею на цьому майданчику
Дивитись лекцію
у підписці від $14.99/міс
Марʼяна Янко
Про спікера:
Бренд-стратег для особистих брендів та бренд-дизайнер для комерційних брендів. Також відома як засновниця журналу SEPTEMBER, який є №1 в Telegram в Україні по жіночій тематиці. Навчає створенню особистого бренду.
Соціальні мережі:
Дата виходу:
Серпень 2023

Структура лекції

01
Як створити Telegram-канал: з чого почати 
Розберемося, для чого потрібен телеграм-канал, які його переваги та як він допомагає бізнесу або особистому бренду. Дізнаємося, як оформити канал: назва, візуальна складова, контент та наповнення.
02
Як створювати контент для телеграм-каналу 
Подивимося на різні формати контенту та способи взаємодії з аудиторією. Дізнаємося, як залучити підписників та отримати реакції, репости та відповіді на коментарі. 
03
Як набрати підписників в Telegram: стратегії залучення
Мар’яна Янко поділиться 7 інструментами, які допоможуть залучити нову аудиторію та утримати підписників. Поговоримо про рекламу в соціальних мережах, корисний контент, колаборації з іншими каналами та блогерами тощо. 
04
Статистика в Telegram: як правильно аналізувати метрики 
Спікерка на прикладах покаже, як правильно аналізувати залученість аудиторії. Поговоримо про ріст підписників, репости контенту, погодинні перегляди та їхні джерела.
An old computer with a red heart on the screen.

Маркетологам

Дізнаєшся, як ефективно використовувати телеграм-канали як інструмент просування і реклами, з чого почати, як визначити ціль і який контент готувати для постингу. Отримаєш інформацію про різноманітні стратегії залучення аудиторії, аналізу даних та вимірювання результатів.

phone

Контент-менеджерам

Зрозумієш, як створювати привабливий та цінний контент для телеграм-каналів, залучати аудиторію, а також використовувати інструменти для аналізу та взаємодії з підписниками.

Власникам бізнесу

Телеграм-канал може бути потужним інструментом для просування бізнесу, збільшення клієнтської бази, підвищення продажів та уваги до продуктів або послуг. В цій лекції ти дізнаєтшся про ефективні стратегії залучення аудиторії та збільшення впливу свого каналу.

Зрозумієш, для кого буде актуально розвивати власний проєкт у Telegram

Отримаєш покроковий план створення і розвитку каналу, а також визначиш його головні цілі

Пропишеш позиціонування каналу і даси відповідь на головні питання перед початком роботи

Зрозумієш, який контент потрібно генерувати, що він “заходив” саме твоїй аудиторії

Навчишся правильно аналізувати ефективність Telegram-каналу і пропишеш стратегію просування

A pink video game controller with a black background.

Отримаєш практичні поради та інструменти для залучення свіжої цільової аудиторії

Придбати підписку