Хто такий PR-менеджер
Поговоримо про PR — public relations, тобто зв'язки з суспільством. Раніше цих фахівців називали менеджерами по роботі з громадськістю. Зараз частіше кажуть PR-менеджер або просто піарник. Це фахівець, який створює позитивний імідж у суспільстві для певної людини або організації.
У своїй роботі піарники:
- готують історії та матеріали для ЗМІ;
- організовують пресконференції;
- працюють з інфлюенсерами та селебриті;
- влаштовують колаборації;
- задають меседжі для соцмереж тощо.
Піар допомагає формувати стосунки з клієнтами та партнерами для просування бізнесу на ринку. Піар-менеджер відповідає саме за правильну побудову комунікації. Він направляє, задає тон, тобто робить усе, що допоможе налаштувати потрібні зв'язки з аудиторією.
Базові обов'язки PR-менеджерів
Для налагодження комунікацій від імені бренду піарнику треба працювати в таких напрямах:
- формулювати PR-стратегію та втілювати її;
- планувати активності для медіа;
- створювати інфоприводи, закладати сенси та ідеї в комунікацію;
- організовувати медійні заходи;
- писати пресанонси, релізи, статті та різні промокампейни;
- відстежувати згадки в ЗМІ;
- вирішувати кризові ситуації у комунікаціях;
- аналізувати індикатори роботи та покращувати їхню ефективність.
Для початківців у піарі маємо лекцію «Як робити PR самостійно». Піарник Gogola Agency Юрій Нога розповідає про сервіси для роботи та метрики ефективності, які треба зрозуміти на старті.
Після лекції ви:
- дізнаєтесь, як робити самостійно PR, на прикладі реального проєкту;
- навчитесь етапів побудови PR-стратегії;
- розберетесь, які є метрики ефективності та про що має звітувати PR-cпеціаліст;
- дізнаєтесь, які сервіси допоможуть в роботі піарником.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/653f765013820904bab0fe95_the_instapreneurs_how-to-pr.webp)