Хто такий email-маркетолог
Коли Рей Томліс відправив першого електронного листа, то не припускав, який рекламний інструмент він створив. За 50 років імейл-комунікації виросли в потужну мережу, здатну повідомляти, впливати, спонукати до дії. Це площина для роботи email-маркетолога — особи, яка в маркетинговій команді займається просуванням продукції через електронні листи.
Email-фахівець працює і з новою аудиторією, з уже наявною базою клієнтів. Він розробляє послідовність відправки листів, їх наповнення та різні сценарії взаємодії залежно від реакції отримувача. Більше про email marketing простими словами читайте в блозі The Instapreneurs.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/651da58b1609c81001166eaf_email_marketing.webp)
Обов'язки e-mail-маркетолога
Імейл-комунікації — окремий маркетинговий напрям. Тож у фахівців цієї сфери є свої обов'язки, зокрема:
- створення окремих кампаній для просування через пошту;
- робота з дизайном та макетами листів;
- формування ключових повідомлень та шаблонів;
- ведення і захист бази для розсилок;
- відповіді на звернення електронною поштою;
- оптимізація закликів до дії;
- сегментація листів за цілями тощо.
Базові обов'язки — вивчати аудиторію, планувати роботу та відстежувати результати для просування товарів — такі ж, як і в маркетологів з інших сфер. Проте саме email-профі знає: it's not okay, коли від твоїх розсилок відписуються, а лист навіть не хочуть відкривати.
Індикатором ефективної роботи є база та трафік у воронці, які постійно зростають. Навіть якщо до формування електронних листів задіяна ціла команда копірайтерів, дизайнерів чи інших контент-мейкерів, управляє процесами і відповідає за результати імейл-маркетолог.