Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Фахівець, який запускає маркетингові кампанії через електронну пошту. Людина, яка добре розуміє структуру текстів, на «ти» з диджитальними трендами і використовує ці скіли для імейл-комунікації. Так можна коротко описати задачі email-маркетолога. 

Редакція The Instapreneurs розповість, як на цій професії заробляти в Україні та світі. 

Між іншим, підпишіться на нашу власну e-mail-розсилку. Зможете регулярно читати top-news та дізнаватися про корисні статті у блозі. Заодно побачите, як працює наш імейл-фахівець. 

Хто такий email-маркетолог 

Коли Рей Томліс відправив першого електронного листа, то не припускав, який рекламний інструмент він створив. За 50 років імейл-комунікації виросли в потужну мережу, здатну повідомляти, впливати, спонукати до дії. Це площина для роботи email-маркетолога — особи, яка в маркетинговій команді займається просуванням продукції через електронні листи. 

Email-фахівець працює і з новою аудиторією, з уже наявною базою клієнтів. Він розробляє послідовність відправки листів, їх наповнення та різні сценарії взаємодії залежно від реакції отримувача. Більше про email marketing простими словами читайте в блозі The Instapreneurs. 

Обов'язки e-mail-маркетолога

Імейл-комунікації — окремий маркетинговий напрям. Тож у фахівців цієї сфери є свої обов'язки, зокрема: 

  • створення окремих кампаній для просування через пошту;
  • робота з дизайном та макетами листів;
  • формування ключових повідомлень та шаблонів;
  • ведення і захист бази для розсилок; 
  • відповіді на звернення електронною поштою;
  • оптимізація закликів до дії; 
  • сегментація листів за цілями тощо.

Базові обов'язки — вивчати аудиторію, планувати роботу та відстежувати результати для просування товарів — такі ж, як і в маркетологів з інших сфер. Проте саме email-профі знає: it's not okay, коли від твоїх розсилок відписуються, а лист навіть не хочуть відкривати. 

Індикатором ефективної роботи є база та трафік у воронці, які постійно зростають. Навіть якщо до формування електронних листів задіяна ціла команда копірайтерів, дизайнерів чи інших контент-мейкерів, управляє процесами і відповідає за результати імейл-маркетолог. 

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Що по скілах для роботи e-mail-маркетологом

Імейл-листування — це таке ж програмне забезпечення, як і всі соцмережі або інші платформи. Для ефективної роботи з комунікаціями треба й хардові, й софтові навички.

Хард скіли, які просто must have у сфері 

Маркетологу потрібна фундаментальна база знань, щоб ефективно працювати в цьому напрямі. Зокрема це:

  • навчання у сфері PR, комунікацій чи маркетингу (для розуміння азів та термінології); 
  • знання HTML і CSS для роботи з шаблонами;
  • вміння працювати з CRM та таблицями для систематизації бази даних;
  • розуміння копірайтингу та дизайну для чіткої постановки задач команді тощо.  

М'які навички, необхідні імейл-фахівцю

Софт скіли вирішують багато. Та якщо хард навички можна швидко підтягнути через навчання, то база софтових речей є пропускним фільтром у професію. Для якісної і тривалої роботи e-mail-маркетологу важливо мати наступні софт скіли:

  • системне та аналітичне мислення;
  • вміння працювати з командою;
  • лідерські та управлінські якості;
  • креативність;
  • тайм-менеджмент;
  • здатність сприймати помилки та конструктивну критику;
  • жага до саморозвитку. 

Звісно, їх теж можна розвивати в собі, but it`s not easy. Це процес, який не можна пришвидшити чи передбачити. Наявність таких навичок вирізняють професійного фахівця на ринку. 

Скільки заробляють email-маркетологи 

Власне на ринку праці ця професія є затребуваною на рівні з іншими диджитальними сферами. Команда The Instapreneurs проаналізувала, скільки агенції та компанії готові заплатити email-маркетологу.

Українські роботодавці оцінюють таку роботу в середньому 25-27 тисяч грн. Ставка може бути за місяць або за проєкт. Також розцінки зростають за складніші задачі або для просунутих фахівців і можуть включати відсоток від приросту доходу. Найчастіше це вакансії від компаній, які вийшли на міжнародний ринок. Тут зарплати коливаються в межах 40-60 тис. грн. 

Світовий ринок теж доволі щедрий на зарплати імейл-маркетологу. Звісно, подібна робота вимагатиме х3 всіх знань та навичок на фоні вільного володіння англійською. Але для тих, хто бачить себе у цій сфері, орієнтиром можуть бути американські компанії, які працюють навіть дистанційно. Середні зарплати менеджера з імейл-маркетингу в США складають ~75 тисяч $ на рік, тобто близько 6 тисяч $ на місяць. Вочевидь, перспективи солідні, хоча й вимагають багато інвестицій у саморозвиток та набуття досвіду. 

До речі, прогресивні українські та міжнародні компанії працюють лише за «білими» домовленостями. Слід відразу вести прозору співпрацю, щоб нарощувати свою репутацію з часом. Для цього радимо наш матеріал про відкриття ФОП для фрилансерів, щоб розібратися з кведами, сплатою податків та всіма договірними процедурами. 

Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Як стати імейл-маркетологом: навчання від The Instapreneurs

Наші матеріали стають провідником у сферу email-маркетингу. Краще відразу почати з лекції про email-marketing від нашої фахівчині Софії Юдіної. Вона ділиться своїм досвідом та знаннями про:

  • email як новий канал комунікації;
  • збільшення продажів через листування;
  • перші автоматизовані воронки;
  • роботу з наявною імейл-базою;
  • метрики та індикатори ефективності тощо. 

Як отримати більше — підписка The Instapreneurs

Усе просто з підпискою від The Instapreneurs. Достатньо перейти за посиланням та оформити місячний доступ до всіх лекцій. Це коштуватиме 550 грн на місяць. Та завдяки підписці ви зможете передивитися всі лекції, які вже є або з'являтимуться в записі. 

Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.