UGC: що це таке, плюси та мінуси для бізнесу
UGC — це контент, створений користувачами (абревіатура від User Generated Content). Головні його риси — автентичність та щирість. Привертати увагу за допомогою реклами стає все складніше, бо юзери соцмереж навчилися її не помічати. Натомість знімки та відео від звичайних людей, які діляться своїм експіріенсом від товарів та послуг, викликають теплий емоційний відгук та довіру. Це таке собі «сарафанне радіо», word of mouth в онлайн-варіанті.
Бізнес вчиться використовувати UGC на свою користь, включаючи роботу з ним у маркетингові плани та стратегії. Використання такого інструменту має круті переваги:
- збільшення довіри та лояльності споживачів;
- формування спільноти навколо бренду;
- підвищення залученості;
- розширення аудиторії;
- заохочення до покупки/користування послугою;
- зниження витрат на створення контенту.
Але є й певні недоліки. Доволі складно проконтролювати зміст користувальницького контенту, вірогідність негативних відгуків та ризик проблем, пов'язаних з авторськими правами. Тож неабияке значення набуває вдосконалення продукту для повного задоволення ним клієнтами. А ще використання матеріалів, що кріейтед незалежними юзерами, з дотриманням всіх необхідних дозволів та юридичних вимог.