Чому візуальний контент важливий для бізнесу
Інтернет перенасичений контентом, і це великий виклик для брендів та бізнесів. Щоб успішно просуватися у соцмережах, дуже важливо знайти свій спосіб виділитися з натовпу. Можна, наприклад, купити UGC-контент.
Всі останні дослідження з маркетингу свідчать: люди надають перевагу візуальному контенту, і сприймають інформацію з нього миттєво. Користувачі за лічені секунди оцінюють, чи вартий їх уваги акаунт, на який вони потрапили. Тож оформлення пабліку має чіпляти з першого погляду.
Акаунти брендів — вітрина їхнього продукту чи послуг. Вдала візуалізація підіймає запам'ятовуваність інформації з інтернету з 10–20 до 65 відсотків та стимулює збільшення продажів.
Укрбренди та бізнеси, у яких можна вчитися створенню гарного візуалу:
- pumpit.official, бренд вуличного одягу для здорового способу життя;
- tsvite.teren, бренд біжутерії з кераміки ручної роботи;
- mariannasenchina, бренд жіночого одягу;
- zhilyova_lingerie, бренд жіночої білизни;
- milas.beautystore, магазин доглядової косметики;
- feel.the.13, бренд сучасної української парфумерії;
- ministry.des, ресторан «Міністерство десертів»;
- hedonic_beauty, український косметичний бренд.
Крім фото, важливо не забувати й про відео для reels — згідно з дослідженням Wistia, час, який люди витрачають на перегляд такого контенту, продовжує зростати.