Посиль своє резюме, щоб з роботою мрії нарешті стався метч!

A picture of a pink square with squares on it.
Вся бібліотека лекцій The Instapreneurs у твоїй підписці
Оформлюй підписку та дивись будь-яку лекцію The Instapreneurs в будь-який час.
An old computer with a blue screen and a green button.
Безкоштовний доступ до нових лекцій — щомісяця додаємо у твій кабінет 3-4 нові лекції
Щомісяця ми додаємо на платформу нові лекції — оф корз, ти отримуєш доступ до них фрі оф чардж!
A pixel art picture of a person holding a heart.
Якщо знань достатньо, зупиняй підписку в будь-який час
Розуміємо, що ти буваєш бізі, роблячи цей світ кращим — тож можеш призупинити або відмінити підписку в своєму особистому кабінеті! Пам’ятай, що бібліотека лекцій — як  абонемент, оновлюється щомісяця.
4.5
(98 оцінок)

Антикризові комунікації для бренду

Як зберегти та відновити репутацію бренду під час кризових ситуацій у соцмережах, ефективно комунікувати зі споживачами, зміцнювати довіру та зберігати лояльність, коли виникають проблеми
Дивитись лекцію
у підписці від $14.99/міс
Марія Полянська
Про спікера:
5+ років досвіду роботи у маркетингу. Brand Manager у SoftServe, співпрацювала із Hilton Hotels & Resorts, Gucci та Notino. Також ex-PR Grand Hotel Lviv Employer і гостьова лекторка на Projector. Має публікації на ресурсах DOU, Playboy, Vogue.
Соціальні мережі:
Дата виходу:
Липень 2023

Структура лекції

01
Репутаційна криза: що це та як на неї реагувати 
Розберемо поняття кризи та дізнаємося про наслідки для компаній, які ігнорують проблеми та не працюють над репутацією. Подивимося на основні факапи та помилки комунікаційників в кризових кейсах. Спікерка розповість, що треба та не треба робити в PR-кампаніях та чому.
02
Winning message: навіщо потрібен та як його сформувати 
Марія Полянська поділиться покроковим чеклістом щодо формування winning messege. Розберемо 4 основних пунктів для меседжу, якій аудиторії важливо його почути та що саме треба сказати. 
03
8 правил антикризової комунікації
Спікерка поділиться правилами комунікації у кризових ситуаціях. Тут розберемо, як правильно відповідати на питання журналістів, як реагувати на кризу, співпрацювати з медіа та навіть з юристами.
04
Негативний фідбек: як з ним працювати
На прикладах реальних кейсів розглянемо, як компанії проходили комунікаційну кризу та відповідали на негативний фідбек. Дізнаємося 5 правил, як відповідати на коментарі та не стати здобиччю для хейтерів. 
An old computer with a red heart on the screen.

Маркетологам

Отримаєш інсайти і практичні інструменти щодо стратегій управління кризовими ситуаціями в соцмережах і зрозумієш, як використовувати ці ситуації для поліпшення репутації бренду. Зрозумієш, як правильно бренду працювати з негативним фідбеком і як краще реагувати.

phone

Digital-спеціалістам

Дізнаєшся, як ефективно реагувати на негативні відгуки, керувати кризовими ситуаціями та використовувати соцмережі для відновлення довіри до бренду. На основі реальних кейсів зрозумієш, як побудувати комунікацію у кризових ситуаціях, якщо такі трапляються в проєкті.

Власникам брендів

Лекція допоможе зрозуміти, як бути готовими до криз, реагувати на такі ситуації в соцмережах, зберегти репутацію свого бренду та навчитися ефективно спілкуватися зі споживачами в різних каналах. А також як з мінімальними ризиками вийти з криз, якщо це сталося.

Зрозумієш, чому бренду важливо мати антикризовий комунікаційний план

Отримаєш готовий чекліст зі структурою “Як сформувати winning message”

Дізнаєшся головні правила антикризової комунікації, яких варто дотримуватись

Познайомишся з реальними позитивними та негативними кейсами із власної практики спікерки

Отримаєш практичні поради, як працювати з негативним фідбеком

A pink video game controller with a black background.

Розбереш головні помилки та дізнаєшся, як їх уникнути у власній роботі

Придбати підписку