«Instagram відображає філософію бренду»: про соціальні мережі Bagllet
На квітень 2023 року в Instagram Bagllet понад 70 000 фоловерів. Розкажіть, коли ви запустили сторінку, і скільки часу зайняв шлях до цієї цифри.
Інстаграм у нас зʼявився через кілька місяців після заснування бренду. Спочатку це був блог, де ми публікували відгуки наших клієнтів, робили анонси нових моделей. І, як і більшість, у 2013 році ми не робили велику ставку на розвиток саме через цю соцмережу.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/644b714beb8335f4986ae1f8_IMG_8574.webp)
Тоді ми йшли скоріше за тенденціями — бренди почали зʼявлятися в Інстаграм, тож зʼявилися й ми. Першими підписниками були наші клієнти, якась частина аудиторії прийшла через розіграші. Останні роки аудиторія збільшується органічно.
Ми не ставимо мету отримати 100к чи 200к підписників, бо є інші важливі цілі проєкту.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/644a476392d31f2dd9e1a572_bagllet2_theinstapreneurs.webp)
Яке місце у каналах продажів займає інстаграм-акаунт бренду? Наприклад, чи входить він у ТОП 3 каналів.
— Інстаграм займає стабільне друге місце серед всіх каналів продажів. На першому місці знаходиться наш сайт. Основна наша мета — це зробити сайт основним каналом продажів і відійти від практики приймати замовлення через директ.
Тому зараз ми працюємо над новим сайтом. Таким чином кожному, хто хоче придбати виріб Bagllet, буде зручно зробити це саме через нього.
Ваша Instagram-сторінка виглядає доволі лаконічно, при цьому ви не використовуєте якихось новітніх фішок у візуалі. Це свідома стратегія?
У Bagllet все повʼязане між собою. Ми не слідуємо за швидкоплинними fashion трендами та створюємо сумки поза часом. Cаме тому наш Instagram повністю відображає ідею бренду — він поза часом.
Але так було не завжди. Раніше наш профіль був побудований на UGC. На той момент ця стратегія дала нам багато переваг. Таким чином ми формували довіру клієнтів до невеликого бренду та розуміння продукту. До того ж через фото наших клієнтів інші дівчата розуміли, як можна стилізувати ту чи іншу сумку.
Тож для кожної стратегії є свій влучний час 🙂
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/644a3da8c295a4071b4650c8_bagllet_instagram.webp)
Алгоритми зараз нестабільні, і все більше кріейторів та брендів йдуть у Тікток. Чи плануєте ви TikTok Bagllet?
У нас є Тікток Bagllet, але відверто не вистачає часу та ресурсів, щоб вести його активно.