Особливості креативів для Meta та TikTok
Креатив — це візуальна частина рекламного оголошення. Він втілює якусь оригінальну, непересічну ідею і може являти собою графічне зображення, фото, відео, анімацію, гіфку тощо. Рекламний креатив для таргетованої реклами повинен захопити увагу користувачів, щоб стимулювати його до перегляду, переходу за посиланням і здійснення покупки. Досягти цієї мети допомагає спрямованість на потрібну аудиторію, аналіз конкурентів, точний вибір платформи для розміщення реклами та її формату.
Пошук своєї аудиторії
Розглянемо, на кого можна таргетуватися у Meta (раніше Facebook) та TikTok. Обидві соцмережі – лідери в області реклами, проте вони привертають різні аудиторії.
TikTok є популярним серед молодого покоління: майже 40% користувачів – у віковій групі 18–24 років, 32% – 25–34 роки.
Facebook має широкий спектр вікових груп, але краще тут представлені старші покоління: 41% людей старше 35 років. У TikTok таких користувачів 21%.
Відповідно у Meta краще спрацюють креативи, орієнтовані на продажі та інформування. У той час як у TikTok використання трендів та розважальних елементів може бути більш ефективним.
Вибір плейсменту
Кожен з майданчиків має свої специфічні види та формати реклами. У Meta це відео, статика, карусель, розміри 9x16, 16x9, 1x1, 4x5, 2x3 та 1,19x9. У TikTok це короткі відео з роздільною здатністю 640×640, 720×1280, 1280x720 пікселів зі співвідношенням сторін 9x16, 16x9 та 1x1. Важливо, щоб реклама виглядала тут як нативний контент.
![meta-vs-tiktok](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/6645da4685f9ec99df90fb44_meta-vs-tiktok.webp)
Ось декілька правил, яких потрібно дотримуватися під час створення креативів для TikTok:
Музика:
- Усі відео повинні мати звук.
- Назви музики в оголошеннях Non-Spark автоматично генеруються як рекламована музика, і назву музики не можна змінити.
- Оголошення має містити аудіо та не має бути низької якості, наприклад, мати нечіткий або глухий звук.
Відео:
- Тривалість рекламного відео в TikTok — мінімум 5 секунд і максимум 60 секунд.
- Відео має бути гарної якості, нерозтягнутим і не стиснутим.
- Жодні водяні знаки (в тому числі й водяний знак TikTok) не допускаються в оголошеннях.
- Оголошення не повинно імітувати інтерфейс TikTok.