Дивись першу лекцію безкоштовно
Ми додали опцію trial, щоб у тебе була можливість зрозуміти наш формат, познайомитись з одним зі спікерів і після цього з впевненістю приєднатись до підписки на бібліотеку лекцій 🙌🏻
До перегляду доступна лекція: «Як шукати роботу мрії» від Каріни Алєксєєнко. Спікерка поділиться з тобою секретними tips & tricks з пошуку роботи мрії 🤩
Залишай свій email та отримуй доступ:
Переходь у Telegram-бот для завантаження
ЗАВАНТАЖИТИ
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Тиждень тому 14-го лютого по всьому світові святкували день закоханих. Для маркетинг-відділів такі дати зазвичай означають купу роботи, брейнштормів та підготовки маркетингових активностей.

Ми вирішили прослідкувати за українськими та іноземними брендами, а саме за їхніми email-кампаніями. Допомогла нам у цьому Софія Юдіна — email-спеціалістка The Instapreneurs. Let's go читати статтю та дивитися на приклади розсилок. Другу частину вже опублікували в телеграм-каналі Софії.

email-specialist-the-instapreneurs

Залишайте свій email та отримайте від нас анонси подій The Instapreneurs, дайджести місяця та інформацію про маркетинг, блогінг та саморозвиток.

Email-маркетинг українських брендів до Дня святого Валентина

Gunia Project: loving guide на 14 лютого

Бренд виняткових речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур, анонсували спеціальний Gift guide з найбажаніших подарунків до свята. В емейл-розсилці бренд запропонував подарунки для чоловіків, жінок та унісекс варіанти.

Нагадаємо, що в одному із випусків «Збираю вподобайки» ми розпитали SMM-спеціалістку бренда Gunia Project, Христину Мулярчук про таке:

  • навіщо бренду ювелірної продукції SMM, яка його функція;
  • як відрізнятися від конкурентів? На чому Gunia Project робить ставку (тексти, візуал тощо);
  • скільки людей працює над проєктом та чим вони займаються;
  • чи використовує маркетинг-відділ ШІ у роботі тощо.
«Збираю вподобайки» — спецпроєкт The Instapreneurs з метою показати, як працюють українські смм-спеціалісти та яку роль займають соціальні мережі в бізнесі. Переходьте за посиланням та читайте випуск з представниками українських ювелірних брендів.
how-to-smm-ukrainian-jewelry-brands

Fizi: лімітка до свята кохання

До Дня Святого Валентина український бренд батончиків FIZI запустив лімітований смак у святковому пакуванні —  Brownie Babe. В розсилці бренд анонсував вихід новинки, познайомив аудиторію з його смаком і соціальною місією, адже з продажу кожного батончику 10 грн будуть передані на збір «Гнів пречистий» від фонду Повернись живим

fizi-email-marketing

JUL: ідеї подарунків коханим

Український бренд одягу JUL надіслали святковий лист з лаконічною назвою Be our Valentine, в якому поділилися ідеями тематичних подарунків до свята з власного асортименту. До колекції увійшли одяг та аксесуари з акцентами у вигляді серця.

jul-email-marketing

MacPaw: знижки на CleanMyMac

Українська IT-компанія MacPaw, розробляє програми для Mac, до 14 лютого надіслала своїм підписникам обмежену пропозицію на свій флагманський продукт — CleanMyMac. В листі з тематичним дизайном бренд розмістив анімацію-лотерею, де користувач міг в гейміфікованому форматі отримати знижку -25% на річну підписку на сервіс. Окремої уваги вартують експерименти з креативами в темі листа (”Happy Mac-entine’s Day!”) іменем відправника MacPaw Valentine news@macpaw.com.

macpaw-email-marketing

Mentoly x Matcher: про любов до себе

Чому б не використати інфопривід для розширення своєї аудиторії? Крос-кампанії це не дуже популярна практика серед емейл-розсилок, проте також дієвий канал для колаборації. Напередодні Дня закоханих платформа для підбору психолога та бренд чаю Matcher створили спільний лист з нагадуванням турбуватися про себе та 5 порадами, як ставити себе на перше місце. Окрім цього, бренди запропонували цікаві ідеї для подарунків собі, що допоможуть потурбуватися про власне ментальне здоров’я.

mentoly-email-marketing

Ви вже читали колонку Mentoly у блозі The Instapreneurs? Якщо ні, то it's a sign. У статті «Токсична продуктивність: як її розпізнати та подолати» психотерапевти Mentoly розказали, що таке токсична продуктивність. Читайте та дізнайтеся, чому вона виникає, як її позбутися та працювати із задоволенням без почуття провини.

toxic-productivity-article

What’s a Rich Text element?

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

Що відправляли на свято іноземні бренди: приклади email-розсилок

Third Love: турбота про себе на день закоханих

Американський бренд жіночої білизни Third Love, відомий своїм акцентом на бодипозитиві, до Дня закоханих створив серію листів, в яких закликах своїх читачок проявити турботу про себе та обирати якісну білизну. Зокрема у святковий день вони надіслали тематичний лист з опитуванням, який настрій переважає у його підписників.

third-love-email-marketing

SKIMS: що підготувала Кім

Бренд Кім Кардаш'ян SKIMS теж пропонували своїй аудиторії побалувати себе до свята покупкою милої піжами та спідньої білизни. Окрім рекомендації товарів, бренд у своїй емейл-розсилці поділився фотографіями від інфлюенсерів для підвищення довіри своїх читачок.

skims-email-mareting

I am proud: акційні пропозиції

Британський бренд доглядової косметики I Am Proud, відомий своїми цінностями інклюзивності та яскравими візуалами, до Дня закоханих анонсував акцію 3 for 2. В серії листів бренд рекомендував найпопулярніші товари та нагадував скористатися промокодом.

i-am-proud-email-marketing

Як стати email-marketing спеціалістом: навчання від The Instapreneurs

Розібратися, як працює email та в чому його перспективи, допомагає спеціаліст The Instapreneurs Софія Юдіна. Дивіться лекцію про email-marketing та опануйте новий інструмент з нуля за 1 годину.

На лекції ви дізнаєтесь:

  • як працює email-маркетинг та в чому його перспективи;
  • найпопулярніші механіки email-маркетингу;
  • tips & tricks: промокоди, фільтри, мітки та інші корисні фішки;
  • як правильно автоматизувати розсилку листів;
  • найпопулярніші та найбільш ефективні воронки тощо.
Нагадуємо, що за одну лекцію ви сплачуєте 850 грн, а за всі — 555 гривень на місяць із підпискою The Instapreneurs. Не гайте часу та отримайте всі матеріали відразу за посиланням.
lecture-how-to-email
Дякуємо! Ми надіслали файл на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Дякуємо! Ми надіслали бриф на твою електронну скриньку 💌
Oops! Something went wrong while submitting the form.