Email-маркетинг українських брендів до Дня святого Валентина
Gunia Project: loving guide на 14 лютого
Бренд виняткових речей, вироблених на основі традиційних етнічних культур, анонсували спеціальний Gift guide з найбажаніших подарунків до свята. В емейл-розсилці бренд запропонував подарунки для чоловіків, жінок та унісекс варіанти.
![](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65d5e57761280190f2b18014_fwd-gunia-loving-guide%20(1).webp)
Нагадаємо, що в одному із випусків «Збираю вподобайки» ми розпитали SMM-спеціалістку бренда Gunia Project, Христину Мулярчук про таке:
- навіщо бренду ювелірної продукції SMM, яка його функція;
- як відрізнятися від конкурентів? На чому Gunia Project робить ставку (тексти, візуал тощо);
- скільки людей працює над проєктом та чим вони займаються;
- чи використовує маркетинг-відділ ШІ у роботі тощо.
«Збираю вподобайки» — спецпроєкт The Instapreneurs з метою показати, як працюють українські смм-спеціалісти та яку роль займають соціальні мережі в бізнесі. Переходьте за посиланням та читайте випуск з представниками українських ювелірних брендів.
![how-to-smm-ukrainian-jewelry-brands](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65d5ed1a084ecd262d8fbdc1_20.%20how-to-smm-ukrainian-jewelry-brands%20(1).webp)
Fizi: лімітка до свята кохання
До Дня Святого Валентина український бренд батончиків FIZI запустив лімітований смак у святковому пакуванні — Brownie Babe. В розсилці бренд анонсував вихід новинки, познайомив аудиторію з його смаком і соціальною місією, адже з продажу кожного батончику 10 грн будуть передані на збір «Гнів пречистий» від фонду Повернись живим
![fizi-email-marketing](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65d5ef8025224cbcd9fe0906_image%20(1).webp)
JUL: ідеї подарунків коханим
Український бренд одягу JUL надіслали святковий лист з лаконічною назвою Be our Valentine, в якому поділилися ідеями тематичних подарунків до свята з власного асортименту. До колекції увійшли одяг та аксесуари з акцентами у вигляді серця.
![jul-email-marketing](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65d5efeb7eb1f82b4049a329_be-our-valentine%20(1).webp)
MacPaw: знижки на CleanMyMac
Українська IT-компанія MacPaw, розробляє програми для Mac, до 14 лютого надіслала своїм підписникам обмежену пропозицію на свій флагманський продукт — CleanMyMac. В листі з тематичним дизайном бренд розмістив анімацію-лотерею, де користувач міг в гейміфікованому форматі отримати знижку -25% на річну підписку на сервіс. Окремої уваги вартують експерименти з креативами в темі листа (”Happy Mac-entine’s Day!”) іменем відправника MacPaw Valentine news@macpaw.com.
![macpaw-email-marketing](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65d5f0ec58b7c6dac5d6688b_cupid-s-last-call%20(1).webp)
Mentoly x Matcher: про любов до себе
Чому б не використати інфопривід для розширення своєї аудиторії? Крос-кампанії це не дуже популярна практика серед емейл-розсилок, проте також дієвий канал для колаборації. Напередодні Дня закоханих платформа для підбору психолога та бренд чаю Matcher створили спільний лист з нагадуванням турбуватися про себе та 5 порадами, як ставити себе на перше місце. Окрім цього, бренди запропонували цікаві ідеї для подарунків собі, що допоможуть потурбуватися про власне ментальне здоров’я.
![mentoly-email-marketing](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65d5f12d7eb1f82b404ab137_yak-lyubiti-sebe-v-pershu-chergu----5-porad%20(1).webp)
Ви вже читали колонку Mentoly у блозі The Instapreneurs? Якщо ні, то it's a sign. У статті «Токсична продуктивність: як її розпізнати та подолати» психотерапевти Mentoly розказали, що таке токсична продуктивність. Читайте та дізнайтеся, чому вона виникає, як її позбутися та працювати із задоволенням без почуття провини.
![toxic-productivity-article](https://cdn.prod.website-files.com/63f33fed700f6846d75a15a3/65d5f2490a9acf7244505d6c_toxic_productivity%20(1).webp)