star-icon
4.8
(57 оцінок)
Middle

Таргетована реклама для E-commerce

Це відео не містить звуку
3D Art (1)
star-icon
4.8
(57 оцінок)
Middle

Таргетована реклама для E-commerce

Про лекцію:
Всього за годину лекції ти розберешся, як підготувати сайт до запуску реклами, налаштувати конверсії на сайт та дізнаєшся цікаві фішки та інструменти в рекламному кабінеті
Дата виходу лекції:
1.9.2023
Paid Ads
Middle
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Рекламний кабінет Meta: як з ним працювати
Розберемо, як влаштована реклама в Meta: які є рекламні об’єкти, в чому різниця між особистим та бізнес-кабінетом, як їх налаштувати та почати запускати рекламу. 
02
Піксель: які події можна відстежувати 
Детально розберемо поняття «події»: стандартні та спеціально налаштовані події, спеціально налаштовані конверсії та API. Навчимося встановити піксель через партнерську інтеграцію, візуальний інструмент або через код. 
03
Google Tag Manager: як налаштувати та створити каталог товарів
Поговоримо про систему керування тегами, аби зробити завантаження сайту швидшим. Покроково на відео розберемо, як зареєструватися, налаштувати роботу Tag Manager, встановити теги та створити каталог товарів.
04
Аналітика реклами: оптимізація та масштабування 
Навчимося аналізувати результати реклами по розбивках, стовпчиках та діаграмах. Розглянемо кожен пункт окремо та дізнаємося, як працювати з даними. Спікерка навчить, як оптимізувати бюджет та масштабуватися 7 способами. 
Кому буде корисно?
target-icon
Таргетологам
Які хочуть від роботи з інста-магазинами перейти на вищий рівень та отримувати більшу оплату
strength-icon
Маркетологам та Digital-спеціалістам
Які запускають рекламу для своїх клієнтів самостійно і хочуть розібратися в тонкощах усіх інструментів.
job-icon
Власникам бізнесу
Які хочуть навчитись працювати з таргетованою рекламою або зрозуміти, як це працює, для того, щоб наймати кваліфікованих фахівців.
Після лекції ти:
benefit-icon
Зрозумієш ієрархію рекламних інструментів Meta
benefit-icon
Дізнаєшся, як встановити відстежування так, щоб отримати максимальну кількість даних
benefit-icon
Розберешся, навіщо потрібні стандартні події, спеціально налаштовані події і в чому різниця між ними
benefit-icon
Дізнаєшся, як впливає відстеження на час завантаження сайту і як на це повпливати
benefit-icon
Зрозумієш, як синхронізувати каталог товарів з Meta та запустити рекламу з оптимізацією під продажі
benefit-icon
Навчишся налаштовувати рекламу так, щоб вона самостійно працювала, навіть коли ти у відпустці
star-icon
4.8
(57 оцінок)
Middle

Таргетована реклама для E-commerce

Це відео не містить звуку
star-icon
4.8
(57 оцінок)
Middle

Таргетована реклама для E-commerce

Про лекцію:
Всього за годину лекції ти розберешся, як підготувати сайт до запуску реклами, налаштувати конверсії на сайт та дізнаєшся цікаві фішки та інструменти в рекламному кабінеті
Дата виходу лекції:
1.9.2023
Paid Ads
Про спікера:
Олександра Черняк
4 роки працює з брендами та експертами у різних нішах.
Має 4 роки досвіду роботи з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в Crumb, працювала в The Instapreneurs та Matcher. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати аудиторію та залучати клієнтів через соцмережі та вебсайти.
Соціальні мережі:
insta-icon
linkedin-icon
Структура лекції
01
Рекламний кабінет Meta: як з ним працювати
Розберемо, як влаштована реклама в Meta: які є рекламні об’єкти, в чому різниця між особистим та бізнес-кабінетом, як їх налаштувати та почати запускати рекламу. 
02
Піксель: які події можна відстежувати 
Детально розберемо поняття «події»: стандартні та спеціально налаштовані події, спеціально налаштовані конверсії та API. Навчимося встановити піксель через партнерську інтеграцію, візуальний інструмент або через код. 
03
Google Tag Manager: як налаштувати та створити каталог товарів
Поговоримо про систему керування тегами, аби зробити завантаження сайту швидшим. Покроково на відео розберемо, як зареєструватися, налаштувати роботу Tag Manager, встановити теги та створити каталог товарів.
04
Аналітика реклами: оптимізація та масштабування 
Навчимося аналізувати результати реклами по розбивках, стовпчиках та діаграмах. Розглянемо кожен пункт окремо та дізнаємося, як працювати з даними. Спікерка навчить, як оптимізувати бюджет та масштабуватися 7 способами.