Посиль своє резюме, щоб з роботою мрії нарешті стався метч!

A picture of a pink square with squares on it.
Вся бібліотека лекцій The Instapreneurs у твоїй підписці
Оформлюй підписку та дивись будь-яку лекцію The Instapreneurs в будь-який час.
An old computer with a blue screen and a green button.
Безкоштовний доступ до нових лекцій — щомісяця додаємо у твій кабінет 3-4 нові лекції
Щомісяця ми додаємо на платформу нові лекції — оф корз, ти отримуєш доступ до них фрі оф чардж!
A pixel art picture of a person holding a heart.
Якщо знань достатньо, зупиняй підписку в будь-який час
Розуміємо, що ти буваєш бізі, роблячи цей світ кращим — тож можеш призупинити або відмінити підписку в своєму особистому кабінеті! Пам’ятай, що бібліотека лекцій — як  абонемент, оновлюється щомісяця.
4.5
(55 оцінок)

Таргетована реклама для E-commerce

Всього за годину лекції ти розберешся, як підготувати сайт до запуску реклами, налаштувати конверсії на сайт та дізнаєшся цікаві фішки та інструменти в рекламному кабінеті
Дивитись лекцію
у підписці від $14.99/міс
Олександра Черняк
Про спікера:
3,5 роки працює з брендами та експертами у різних нішах. Зараз є спеціалісткою з таргетованої реклами в The Instapreneurs, Matcher, Crumb. Консультує бізнеси та навчає студентів збільшувати свою аудиторію в соцмережах та приводити клієнтів в соцмережі та на сайт.
Соціальні мережі:
Дата виходу:
Вересень 2023

Структура лекції

01
Рекламний кабінет Meta: як з ним працювати
Розберемо, як влаштована реклама в Meta: які є рекламні об’єкти, в чому різниця між особистим та бізнес-кабінетом, як їх налаштувати та почати запускати рекламу. 
02
Піксель: які події можна відстежувати 
Детально розберемо поняття «події»: стандартні та спеціально налаштовані події, спеціально налаштовані конверсії та API. Навчимося встановити піксель через партнерську інтеграцію, візуальний інструмент або через код. 
03
Google Tag Manager: як налаштувати та створити каталог товарів
Поговоримо про систему керування тегами, аби зробити завантаження сайту швидшим. Покроково на відео розберемо, як зареєструватися, налаштувати роботу Tag Manager, встановити теги та створити каталог товарів.
04
Аналітика реклами: оптимізація та масштабування 
Навчимося аналізувати результати реклами по розбивках, стовпчиках та діаграмах. Розглянемо кожен пункт окремо та дізнаємося, як працювати з даними. Спікерка навчить, як оптимізувати бюджет та масштабуватися 7 способами. 
An old computer with a red heart on the screen.

Таргетологам

Які хочуть від роботи з інста-магазинами перейти на вищий рівень та отримувати більшу оплату

phone

Маркетологам та Digital-спеціалістам

Які запускають рекламу для своїх клієнтів самостійно і хочуть розібратися в тонкощах усіх інструментів.

Власникам бізнесу

Які хочуть навчитись працювати з таргетованою рекламою або зрозуміти, як це працює, для того, щоб наймати кваліфікованих фахівців.

Зрозумієш ієрархію рекламних інструментів Meta

Дізнаєшся, як встановити відстежування так, щоб отримати максимальну кількість даних

Розберешся, навіщо потрібні стандартні події, спеціально налаштовані події і в чому різниця між ними

Дізнаєшся, як впливає відстеження на час завантаження сайту і як на це повпливати

Зрозумієш, як синхронізувати каталог товарів з Meta та запустити рекламу з оптимізацією під продажі

A pink video game controller with a black background.

Навчишся налаштовувати рекламу так, щоб вона самостійно працювала, навіть коли ти у відпустці

Придбати підписку